https://lnkd.in/e_XM_8F پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم
نوشته شده توسط : master
 

پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 دهم

پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس هشتم هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 دهم

پاورپوینت درس هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس 8 هویت جامعه شناسی 1 دهم

فصل دوم
هویت
اهداف فصل دوم
دانش آموز با مطالعه این فصل و انجام فعالیت های آن:
تمایز، تعامل و تناسب هویت فردی و اجتماعی را با مثال توصیف می کند.
به عوامل مؤثر در شکل گیری هویت خود، آگاه می شود و برای هویت یابی مطلوب، تلاش می کند.
نقش جامعه پذیری و کنترل اجتماعی را در بازتولید هویت اجتماعی توضیح می دهد و به انجام امر به معروف و نهی از منکر رغبت نشان می دهد.
فرصت ها و محدودیت هایی را که جهان های اجتماعی برای تحرک اجتماعی و پیدایش هویت های جدیدفراهم می کنند نقد و ارزیابی می کند.
هویت اجتماعی افراد را از هویت فرهنگی جهان اجتماعی تمیز می دهد و رابطه آنها را شرح می دهد.
علل درونی و بیرونی تحولات هویتی جهان اجتماعی را بیان می کند و با تشخیص تحولات هویتی مثبت و…………………..
خدایا این افتخار مرا بس که بنده توام و این عزّت مرا بس که تو خدای منی.
خدایا تو همانی که من می خواهم، مرا آن کن که تو می خواهی.
امام علی(ع)

درس 8 هویت
«من کیستم ؟»

در مورد هویت چه می دانید؟
در سال گذشته خواندید، آنچه در پاسخ به پرسش «کیستی؟» گفته می شود و شخص با آن از اشیا و افراد دیگر متمایز می گردد،هویت فرد را تشکیل می دهد.

دانلود درس 8 جامعه شناسی1 دهم, دانلود درس هویت من کیستم, دانلود هویت من کیستم, دانلود پاور درس هویت من کیستم, دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی 1 علوم انسانی, دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 دهم انسانی, دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 علوم انسانی, دانلود پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم, دانلود پاورپوینت درس هشتم هویت من کیستم جامعه شناسی1, دانلود پاورپوینت درس هویت من کیستم جامعه شناسی دهم, دانلود پاورپوینت های درس 8 جامعه شناسی 1 علوم انسانی, دانلودپاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم, درس 8 هویت «من کیستم ؟», درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم, درس پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم, هویت من کیستم, هویت:من کیستم, پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 دهم رشته علوم انسانی, پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 پایه دهم علوم انسانی, پاورپوینت درس 8 من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم, پاورپوینت درس 8 هویت جامعه شناسی 1 دهم, پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه, پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم, پاورپوینت درس 8 کتاب جامعه شناسی1, پاورپوینت درس جامعه شناسی پایه دهم جدید علوم انسانی, پاورپوینت درس دهم جامعه شناسی 1 رشته علوم انسانی, پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی 1 دهم علوم انسانی, پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی 1 پایه دوم انسانی, پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی پایه دهم, پاورپوینت درس هشتم هویت من کیستم جامعه شناسی1, پاورپوینت درس هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم, پاورپوینت فصل 2 هویت جامعه شناسی1 دهم, پاورپوینت هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم, پاورپوینت هویت من کیستم جامعه

 

لینک دانلود فایل

 





:: موضوعات مرتبط: دانش اموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود درس 8 جامعه شناسی1 دهم , دانلود درس هویت من کیستم , دانلود هویت من کیستم , دانلود پاور درس هویت من کیستم , دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی 1 علوم انسانی , دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 دهم انسانی , دانلود پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 علوم انسانی , دانلود پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم , دانلود پاورپوینت درس هشتم هویت من کیستم جامعه شناسی1 , دانلود پاورپوینت درس هویت من کیستم جامعه شناسی دهم , دانلود پاورپوینت های درس 8 جامعه شناسی 1 علوم انسانی , دانلودپاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم , درس 8 هویت «من کیستم ؟» , درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم , درس پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی دهم , هویت من کیستم , هویت:من کیستم , پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 دهم رشته علوم انسانی , پاورپوینت درس 8 جامعه شناسی1 پایه دهم علوم انسانی , پاورپوینت درس 8 من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم , پاورپوینت درس 8 هویت جامعه شناسی 1 دهم , پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه , پاورپوینت درس 8 هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم , پاورپوینت درس 8 کتاب جامعه شناسی1 , پاورپوینت درس جامعه شناسی پایه دهم جدید علوم انسانی , پاورپوینت درس دهم جامعه شناسی 1 رشته علوم انسانی , پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی 1 دهم علوم انسانی , پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی 1 پایه دوم انسانی , پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی پایه دهم , پاورپوینت درس هشتم هویت من کیستم جامعه شناسی1 , پاورپوینت درس هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم , پاورپوینت فصل 2 هویت جامعه شناسی1 دهم , پاورپوینت هویت من کیستم جامعه شناسی 1 پایه دهم , پاورپوینت هویت من کیستم جامعه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: